^Вверх
  
  
  
Get Adobe Flash player

Конспект відкритого показу форми роботи вихователя-методиста з педагогічними працівниками на тему: «Відкритий показ заняття як форма роботи з підвищення фахової майстерності вихователів».

Конспект відкритого показу форми роботи вихователя-методиста з педагогічними працівниками на тему:
«Відкритий показ заняття як форма роботи з підвищення фахової майстерності вихователів».
Мета заходу: підвищення фахової компетентності педагогів, формування практичних навичок роботи, упроваджувати перспективний досвід роботи своїх колег у власну практичну діяльність, усвідомлювати наукові засади та концептуальні положення педагогічної інноватики, розвивати навички самоаналізу, аналізу заняття, уміння демонструвати здатність рефлексії власних дій.
Хід заходу.
2. Вступне слово вихователя-методиста.
Вихователь-методист. Шановні колеги, сьогодні ми подивимося інтегроване заняття у середній групі з мовленнєвого розвитку та художньо-естетичного розвитку(музична діяльність) на тему: «Колискова для Катрусі». Покаже його вихователь Бабій Ірина Валеріївна. Мета нашого перегляду заняття: побачити та навчитися роботі над розвитком фонематичного слуху, формуванням правильного дихання, вправляння у звуковимові, та упровадити цей досвід у свою практику.
Мета заняття: формування дихання, слухо-вокальної й слухо-рухової координації, формування чіткої дикції та артикуляції у малят, фонетичного слуху, вправляння у звуковимові звуків «Ш», «С», «Р» розвивати вміння дітей розрізняти на слух шиплячі та свистячі звуки. Розвивати естетичний смак Виховувати любов до українського фольклору: колисанки, забавлянки, пальчикових ігор. Бережне відношення до менших дітей та до своїх товаришів.
На занятті присутніх - 12 дітей, так як вихователь буде працювати над вірною звуковимовою, розрізненням звуків на слух (розвиток фонематичного слуху), щоб мати змогу більше уваги приділяти індивідуальній роботі з дітьми. Діти цієї групи з розділу «Звукова культура мовлення» перебувають на етапі ознайомлення з новим матеріалом та на етапі застосування навичок у практичній діяльності.
Будь ласка, запишіть тему заняття : «Колискова для Катрусі», та мету заняття: формування дихання, слухо-вокальної й слухо-рухової координації, формування чіткої дикції та артикуляції у малят, фонетичного слуху, вправляння у звуковимові звуків «Ш», «С», «Р» розвивати вміння дітей розрізняти на слух шиплячі та свистячі звуки. Розвивати естетичний смак Виховувати любов до українського фольклору: колисанки, забавлянки, пальчикових ігор. Бережне відношення до менших дітей та до своїх товаришів.
План заняття:
1. Організаційний момент - пальчикова гра «Оце пальчик мій дідусь».
2. Проспівування забавлянки «Тапці, ручки, тапці, підемо до бабці».
3.Основна частина. Вправа на дихання. Дидактична гра «Ходить гарбуз по городу», «Знайди зайве слово», «Що сказав котик», Розповідання забавлянки «Тук, тук, тук, ток, ток, ток». Проведення дидактичної гри «Спи, засни, дитино мила»,
4. Перегляд презентації колискової у виконанні Ніни Матвієнко «Гойда, гойда, гой».
5. Підсумок заняття.
Щоб вам було легше аналізувати заняття та, щоб полегшити процес фіксування під час спостереження прийомів роботи з дітьми, у вас є опорні схеми аналізу заняття, будь ласка не забувайте користуватися ними.
3. Перегляд заняття.
4. Аналізування заняття.
Вихователь-методист. Зараз ми надамо слово Ірині Валеріївні. У неї вища освіта, на групі працює другий рік, поглиблено працює над темою «Виховання у дошкільників любові природи за спадщиною В. Сухомлинського».
5. Короткий аналіз свого заняття вихователем (рефлексія).
(за схемою самоаналізу).
6. Творча дискусія, виступ присутніх на занятті.
Відповідно до вражень і своїх записів присутні ставлять запитання вихователю, з'ясовують, що було незрозуміло на занятті.
7. Дискусія серед педагогів (обговорення заняття).
(за схемою).
8. Надаємо слово вихователю: завершення дискусії.
9. Підбиваємо підсумки проведення відкритого заходу.
Вихователь-методист підбиває підсумок проведення відкритого заходу, оцінює ефективність роботи педагога з дітьми, доцільність обраних методів, прийомів, форм роботи. Дякує присутнім за слушні зауваження і пропозиції та цікаву дискусію.