^Вверх
  
  
  
Get Adobe Flash player

Розвиваємо уяву дошкільника

                              Розвиваємо уяву дошкільника 

                                   (рекомендації для батьків) 

- Не стримуйте ініціативу дитини, не робіть за неї те, що вона може зробити самостійно. 

- Не регламентуйте творчу діяльність дитини. 

- Не поспішайте робити висновки про результати творчості дитини. Це є небхідною передумовою успішного функціонування процесів її уяви. 

- Збагачуйте досвід дитини щодо створення нових образів. Що він більший і різномонітніший, то успішніше здійснюється кожна наступна операція уяви. 

- Використовуйте спеціальні вправи під час роботи щодо розвитку уяви дошкільника, як-от: 

         - скласти казку (на задану тему, за поданим початком і кінцівкою), наприклад, про неслухняного хлопчика, з умовою, що твір матиме щасливу кінцівку,  або розповідь про зустріч дитини з персонажем казки, оповідання тощо. 

                - створити казку за малюном або намалювати малюнок за сюжетом казки, оповідання - прочитаних чи придуманих самостійно. 

             - придумати оповідання чи казку за кількома малюнками, об'єднати їх сюжетом, вигадати продовження. 

          - запропонувати дитині придумати нові можливості використання знайомого предмета. Наприклад, цеглину використовують у будівництві. А де ще можна її застосовувати? Це сприяє розвитку здатності варіювати образи уяви. 

                 - запропонувати дитині спочатку вивчити схему складання моделі з конструктора, а потім зібрати її. 

- Допомагайте дитині стати "розумним авантюристом", покладатися під час пізнання на інтуїцію і ризик. Імовірно, саме це допоможе їй зробити справжнє відкриття.