Про нас

Дошкільний навчальний заклад ясла-садок «Дюймовочка» підпорядкований Плесецькій сільській раді, знаходиться за адресою: Київська обл., Васильківський район, с. Плесецьке, вул. Васильківська 153.

Дошкільний навчальний заклад було засновано в 1981 році і був підпорядкований радгоспу Дзвінкове. Але через розпад місцевого радгоспу садочок на 8 років опинився без засобів до існування і був закритий для відвідування дітей. В 2008р. дошкільний заклад «Дюймовочка» після капітального ремонту знову відновив свою роботу. 

Проектна потужність дошкільного закладу – 140 дітей. В дошкільному закладі на базі ДНЗ  функціонують 6 різновікових груп. Списковий склад становить 153 дітей дошкільного віку. 

Групові та службові приміщення відповідають санітарним нормам, утримуються в належному стані, мають естетичне оформлення.     

В дошкільному закладі працює творчий, працездатний колектив педагогів. Завідує дошкільним закладом Гречана В.І, в садочку працюють вихователь-методист, 2 музичних керівники, і 11 вихователів.

Велика увага в навчальному закладі приділяється підвищенню фахової майстерності та теоретичного рівня кожного педагога. Розроблені перспективні плани проходження курсової перепідготовки та атестації педагогічних кадрів. Атестація педагогічних кадрів проходить на належному рівні. Вчасно виконується графік проходження атестації. Педагоги свідомо розуміють значення атестації для підвищення фахової майстерності.

Керівник закладу – Гречана В. І. працює в дошкільному закладі з 1983 року на посаді медичної сестри, а з 1996 року – на посаді завідуючої дошкільного закладу.

В дошкільному навчальному закладі створенні всі умови для успішного проведення навчально-виховного процесу. Вихователі наполегливо працюють з кожною дитиною над отриманням нею високого рівня розвитку морально-вольових якостей, працьовитості, товариськості. 

В садочку створені сучасні пізнавально-розвиваючі ігрові осередки, які дають можливість кожній дитині знайти справу по душі.

Основне завдання дитячого садка – набуття життєвого досвіду дитиною, виховання соціально-моральних якостей, культури поведінки, сприяння розвитку пізнавальної активності дітей з пріоритетом емоційно-ціннісного розвитку.